REKLAMACIJA

Parfem možete reklamirati ili vratiti u roku od 14 dana od datuma preuzimanja. Parfem mora biti vraćen u originalnoj ambalaži, nekorišćen.

Postupak vraćanja parfema je sledeći:

  • Parfem upakovati u zaštitnu kutiju ili kovertu kako ne bi došlo do oštećenja prilikom transporta.
  • Parfem poslati kurirskom sluzbom Post Express i platiti troškove transporta.

Vraćeni parfem mora biti kupljen kod nas, neotvaran i fizički neoštećen. Samo u ovom slučaju možete tražiti zamenu za drugi parfem ili povraćaj novca (cena na sajtu umanjena za prvobitne troškove slanja porudžbine na vašu adresu).

Ukoliko je došlo do oštećenja parfema prilikom transporta, u tom slučaju morate što pre da se obratite kurirskoj službi (broj telefona se nalazi na računu dobijenog od kurira) kako bi se napravio zapisnik o oštećenju paketa, jer u suprotnom nismo u mogućnosti da uvažimo reklamaciju. Prema zapisniku od strane kurirske službe, oštećeni parfem biće zamenjen i dostavljen kupcu bez bilo kakve nadoknade ili drugih troškova u što kraćem vremenskom roku. Reklamacije da parfem ne izgleda ili ne miriše kao ranije nismo u mogućnosti da uvažimo. 

ZAMENA PARFEMA 

Ukoliko primetite nepravilnosti na proizvodu, zamena parfema je moguća ako je konstantovana fabrička greška – neispravna prskalica, curenje tečnosti, i sl.

U tom slučaju, slobodno nas kontaktirajte, vratite parfem kurirskom službom ili poštom. Upakujte proizvod u ambalažu u kojoj ste ga dobili i dodatno ga spakujte u kutiju kako ne bi došlo do oštećenja tokom transporta.

Pošiljku vraćate bez otkupa. Kada ustanovimo da je vraćeni proizvod kupljen kod nas, kontaktiraćemo vas i poslati zamenu istog parfema. Ukoliko nemamo na stanju zamenski proizvod, rok za čekanje je od 5 do 10 dana. U tom slučaju, kontaktiraćemo vas u najkraćem mogućem roku oko ponovne isporuke.

Kako i gde uložiti reklamaciju

Ukoliko ste, nakon preuzimanja proizvoda, ustanovili da postoji neki od razloga za ulaganje reklamacije, najpre je potrebno da popunite Zahtev za Reklamaciju svim traženim podacima. Zahtev za reklamaciju je zatim potrebno odštampati i potpisati.

Popunjeni i odštampani Zahtev za reklamaciju, zajedno sa svim papirima koje smo vam poslati uz proizvod (fiskalni račun i sl) i isporučeni proizvod možete posredstvom Post Express kurirske službe dostaviti na adresu za prijem reklamacija:

Tr Drops

Masarikova  br. 41

15 000 Šabac